Bölge ASKOM Toplantısı Eskişehir Koordinasyonunda Bozüyük’te Gerçekleşti
Bölge ASKOM Toplantısı Eskişehir Koordinasyonunda Bozüyük’te Gerçekleşti
2026 yılının ilk Bölge Acil Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Komisyonu (ASKOM) toplantısı, Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü’nün koordinasyonunda Bilecik Bozüyük Devlet Hastanesi’nde gerçekleştirildi.
Haber Giriş Tarihi: 24.06.2026 13:19
Haber Güncellenme Tarihi: 24.06.2026 13:21
Kaynak:
Haber Merkezi
www.porsukhaberajansi.com
2026 yılının ilk Bölge Acil Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Komisyonu (ASKOM) toplantısı, Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü’nün koordinasyonunda Bilecik Bozüyük Devlet Hastanesi’nde gerçekleştirildi. Bölge illerindeki acil sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak ve iller arası koordinasyonu güçlendirmek amacıyla düzenlenen toplantıda kritik kararlar alındı.
Eskişehir, Bilecik, Kütahya ve Afyonkarahisar’dan üst düzey sağlık yöneticilerinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda, acil sağlık hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve sürdürülebilir bir yapıda yürütülmesi hedefleniyor.
Bölgenin Sağlık Yöneticileri Bozüyük’te Buluştu
Toplantıya; Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici, Bilecik İl Sağlık Müdürü Dr. Ferhat Damkacı, Kütahya İl Sağlık Müdürü Vekili Uzm. Dr. Ahmed Arif Uzun ve Afyonkarahisar İl Sağlık Müdür Vekili Op. Dr. Mehmet Duran katılım sağladı. Ayrıca bölge illerinden hizmet başkanları, başkan yardımcıları ve çeşitli sağlık yöneticileri de yer alarak sürece katkıda bulundu.
Acil Sağlık Hizmetlerinde "Daha Etkin ve Hızlı" Dönem
Toplantı gündeminin ana maddesini, bölge genelindeki acil sağlık hizmetlerinin mevcut durumu ve gelecekteki iyileştirme planları oluşturdu. Katılımcılar tarafından masaya yatırılan konular arasında; Hastaların doğru sağlık tesislerine, en kısa sürede ve güvenli bir şekilde ulaştırılması. Eskişehir, Bilecik, Kütahya ve Afyonkarahisar arasındaki iş birliğinin kesintisiz hale getirilmesi. Acil servislerden 112 ambulans hizmetlerine kadar tüm süreçlerde hizmet standartlarının yükseltilmesi. Olası kriz anlarında veya yoğun dönemlerde illerin birbirine destek sağlayabileceği ortak çalışma alanlarının geliştirilmesi konuları gündeme taşındı.
Kesintisiz ve Sürdürülebilir Sağlık Hizmeti Hedefi
Toplantıda yapılan değerlendirmelerde, sağlık kuruluşları arasındaki iletişimin güçlendirilmesinin, vatandaşın aldığı hizmet kalitesine doğrudan yansıdığı vurgulandı. Bölge illerindeki acil sağlık altyapısının daha sürdürülebilir bir yapıya kavuşturulması için planlamalar yapılırken, sahadaki pratik uygulamaların iyileştirilmesine yönelik öneriler kayıt altına alındı.
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen bu bölgesel iş birliği çalışmaları, 2026 yılı boyunca acil sağlık hizmetlerinde yaşanan süreçlerin verimliliğini artırmayı amaçlıyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Bölge ASKOM Toplantısı Eskişehir Koordinasyonunda Bozüyük’te Gerçekleşti
2026 yılının ilk Bölge Acil Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Komisyonu (ASKOM) toplantısı, Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü’nün koordinasyonunda Bilecik Bozüyük Devlet Hastanesi’nde gerçekleştirildi.
2026 yılının ilk Bölge Acil Sağlık Hizmetleri Koordinasyon Komisyonu (ASKOM) toplantısı, Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü’nün koordinasyonunda Bilecik Bozüyük Devlet Hastanesi’nde gerçekleştirildi. Bölge illerindeki acil sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmak ve iller arası koordinasyonu güçlendirmek amacıyla düzenlenen toplantıda kritik kararlar alındı.
Eskişehir, Bilecik, Kütahya ve Afyonkarahisar’dan üst düzey sağlık yöneticilerinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda, acil sağlık hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve sürdürülebilir bir yapıda yürütülmesi hedefleniyor.
Bölgenin Sağlık Yöneticileri Bozüyük’te Buluştu
Toplantıya; Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici, Bilecik İl Sağlık Müdürü Dr. Ferhat Damkacı, Kütahya İl Sağlık Müdürü Vekili Uzm. Dr. Ahmed Arif Uzun ve Afyonkarahisar İl Sağlık Müdür Vekili Op. Dr. Mehmet Duran katılım sağladı. Ayrıca bölge illerinden hizmet başkanları, başkan yardımcıları ve çeşitli sağlık yöneticileri de yer alarak sürece katkıda bulundu.
Acil Sağlık Hizmetlerinde "Daha Etkin ve Hızlı" Dönem
Toplantı gündeminin ana maddesini, bölge genelindeki acil sağlık hizmetlerinin mevcut durumu ve gelecekteki iyileştirme planları oluşturdu. Katılımcılar tarafından masaya yatırılan konular arasında; Hastaların doğru sağlık tesislerine, en kısa sürede ve güvenli bir şekilde ulaştırılması. Eskişehir, Bilecik, Kütahya ve Afyonkarahisar arasındaki iş birliğinin kesintisiz hale getirilmesi. Acil servislerden 112 ambulans hizmetlerine kadar tüm süreçlerde hizmet standartlarının yükseltilmesi. Olası kriz anlarında veya yoğun dönemlerde illerin birbirine destek sağlayabileceği ortak çalışma alanlarının geliştirilmesi konuları gündeme taşındı.
Kesintisiz ve Sürdürülebilir Sağlık Hizmeti Hedefi
Toplantıda yapılan değerlendirmelerde, sağlık kuruluşları arasındaki iletişimin güçlendirilmesinin, vatandaşın aldığı hizmet kalitesine doğrudan yansıdığı vurgulandı. Bölge illerindeki acil sağlık altyapısının daha sürdürülebilir bir yapıya kavuşturulması için planlamalar yapılırken, sahadaki pratik uygulamaların iyileştirilmesine yönelik öneriler kayıt altına alındı.
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen bu bölgesel iş birliği çalışmaları, 2026 yılı boyunca acil sağlık hizmetlerinde yaşanan süreçlerin verimliliğini artırmayı amaçlıyor.
En Çok Okunan Haberler