SON DAKİKA
Hava Durumu

Başkanlar Mahmudiye’de Buluştu

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Mahmudiye Belediyesi’nin ev sahipliğinde düzenlenen “Başkanlar Buluşuyor” programı kapsamında merkez ve kırsal ilçe belediye başkanlarıyla bir araya geldi.

Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 18:45
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 18:46
Kaynak: Haber Merkezi
www.porsukhaberajansi.com
Başkanlar Mahmudiye’de Buluştu

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Mahmudiye Belediyesi’nin
ev sahipliğinde düzenlenen “Başkanlar Buluşuyor” programı kapsamında merkez ve
kırsal ilçe belediye başkanlarıyla bir araya geldi.

Mahmudiye Göletli Park’ta gerçekleştirilen toplantıya, Eskişehir Büyükşehir Belediye
Başkanı Ayşe Ünlüce, CHP Eskişehir Milletvekilleri Utku Çakırözer ve İbrahim Arslan, CHP
Eskişehir İl Başkanı Talat Yalaz, Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Tepebaşı
Belediye Başkanı Ahmet Ataç, Alpu Belediye Başkanı Gürbüz Güller, Beylikova Belediye
Başkanı Hakan Karabacak, Çifteler Belediye Başkanı Zehra Konakcı, Seyitgazi Belediye
Başkanı Uğur Tepe, belediye meclis üyeleri ve parti yöneticileri katıldı.

Mahmudiye Belediye Başkanı İshak Gündoğan’ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen toplantıda,
ilçelerde devam eden çalışmalar, yerel yönetimlerin öncelikleri ve önümüzdeki döneme ilişkin
hedefler değerlendirildi.

Toplantının ardından Başkan Ayşe Ünlüce ve beraberindeki heyet, Mahmudiye Göletli
Park’ta incelemelerde bulundu. Daha sonra CHP Mahmudiye İlçe Başkanlığı’nı ziyaret eden
heyet, partililerle bir araya gelerek görüş alışverişinde bulundu.

Program kapsamında Mahmudiye Kapalı Pazarı ve ilçe esnafı da ziyaret edildi. Vatandaşlarla
sohbet eden belediye başkanları, talepleri ve önerileri dinleyerek yerinde değerlendirmelerde
bulundu.

Günün son bölümünde ise Mahmudiye’de görev yapan mahalle muhtarlarıyla bir toplantı
gerçekleştirildi. Muhtarların görüş, öneri ve taleplerini dinleyen Başkan Ünlüce ve belediye
başkanları, yerel yönetim anlayışında iş birliğinin önemine dikkat çekti.

Başkan Ayşe Ünlüce, toplantının ardından yaptığı değerlendirmede, “Başkanlar
Toplantımızı bu kez Mahmudiye’de gerçekleştirerek hem ilçemizdeki çalışmaları
yerinde inceleme fırsatı bulduk hem de önümüzdeki döneme ilişkin hedeflerimizi
değerlendirdik. Vatandaşlarımızın ve muhtarlarımızın görüşlerini dinleyerek yol
haritamızı birlikte şekillendirmeye devam ediyoruz.” dedi.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.