"Köyümüzde Şenlik Var" Etkinlikleri Büyük Bir Coşkuyla Sürüyor
"Köyümüzde Şenlik Var" Etkinlikleri Büyük Bir Coşkuyla Sürüyor
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından geleneksel hale getirilen “Köyümüzde Şenlik Var” etkinlikleri, ilçelerde ve kırsal mahallelerde büyük bir coşkuyla devam ediyor.
Haber Giriş Tarihi: 24.06.2026 08:13
Haber Güncellenme Tarihi: 24.06.2026 08:15
Kaynak:
Haber Merkezi
www.porsukhaberajansi.com
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından geleneksel hale getirilen ve her yıl yüzlerce çocuğa unutulmaz anlar yaşatan “Köyümüzde Şenlik Var” etkinlikleri, ilçelerde ve kırsal mahallelerde büyük bir coşkuyla devam ediyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’nin de katıldığı şenliklerde çocuklar doyasıya eğlendi.
Büyükşehir Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda gerçekleştirilen şenliklerde çocuklar; kukla gösterileri, şişme oyun parkları, eğlenceli yarışmalar ve birbirinden renkli aktivitelerle dolu dolu bir yaz günü geçiriyor.
Şenliğin son durakları olan Günyüzü ve Mahmudiye’de çocukların heyecanına ortak olan Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, miniklerle yakından ilgilenerek onlara kendi elleriyle dondurma ikram etti. Çocukların neşesine ortak olan Başkan Ünlüce, ailelerle de bir araya gelerek vatandaşların taleplerini dinledi.
Günyüzü’nde gerçekleştirilen etkinliğe Başkan Ayşe Ünlüce’nin yanı sıra Günyüzü Belediye Başkanı Hidayet Özmen ve Sivrihisar Belediye Başkanı Habil Dökmeci de katıldı. Renkli görüntülere sahne olan şenlikte çocuklar gün boyunca doyasıya eğlendi.
Mahmudiye Göletli Park’ta düzenlenen etkinlikte ise Mahmudiye Belediye Başkanı İshak Gündoğan, ilçede böylesine anlamlı bir organizasyonun gerçekleştirilmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek Başkan Ünlüce’ye teşekkür etti.
Şenlik alanlarında çocuklar ve aileler için çeşitli ikramlar da hazırlandı. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Halk Ekmek A.Ş. tarafından üretilen taze simitler ile Belkent A.Ş. tarafından hazırlanan dondurma ve patlamış mısırlar katılımcılara ücretsiz olarak dağıtıldı.
Yaz boyunca devam edecek “Köyümüzde Şenlik Var” etkinlikleri kapsamında daha önce Çifteler, Sarıcakaya, Günyüzü ve Mahmudiye’de çocuklarla buluşulurken, şenliğin sonraki durakları ise Mihalıççık (23 Haziran), Beylikova (24 Haziran) ve Han (29 Haziran) olacak.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
"Köyümüzde Şenlik Var" Etkinlikleri Büyük Bir Coşkuyla Sürüyor
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından geleneksel hale getirilen “Köyümüzde Şenlik Var” etkinlikleri, ilçelerde ve kırsal mahallelerde büyük bir coşkuyla devam ediyor.
Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından geleneksel hale getirilen ve her yıl yüzlerce çocuğa unutulmaz anlar yaşatan “Köyümüzde Şenlik Var” etkinlikleri, ilçelerde ve kırsal mahallelerde büyük bir coşkuyla devam ediyor. Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’nin de katıldığı şenliklerde çocuklar doyasıya eğlendi.
Büyükşehir Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda gerçekleştirilen şenliklerde çocuklar; kukla gösterileri, şişme oyun parkları, eğlenceli yarışmalar ve birbirinden renkli aktivitelerle dolu dolu bir yaz günü geçiriyor.
Şenliğin son durakları olan Günyüzü ve Mahmudiye’de çocukların heyecanına ortak olan Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, miniklerle yakından ilgilenerek onlara kendi elleriyle dondurma ikram etti. Çocukların neşesine ortak olan Başkan Ünlüce, ailelerle de bir araya gelerek vatandaşların taleplerini dinledi.
Günyüzü’nde gerçekleştirilen etkinliğe Başkan Ayşe Ünlüce’nin yanı sıra Günyüzü Belediye Başkanı Hidayet Özmen ve Sivrihisar Belediye Başkanı Habil Dökmeci de katıldı. Renkli görüntülere sahne olan şenlikte çocuklar gün boyunca doyasıya eğlendi.
Mahmudiye Göletli Park’ta düzenlenen etkinlikte ise Mahmudiye Belediye Başkanı İshak Gündoğan, ilçede böylesine anlamlı bir organizasyonun gerçekleştirilmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek Başkan Ünlüce’ye teşekkür etti.
Şenlik alanlarında çocuklar ve aileler için çeşitli ikramlar da hazırlandı. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Halk Ekmek A.Ş. tarafından üretilen taze simitler ile Belkent A.Ş. tarafından hazırlanan dondurma ve patlamış mısırlar katılımcılara ücretsiz olarak dağıtıldı.
Yaz boyunca devam edecek “Köyümüzde Şenlik Var” etkinlikleri kapsamında daha önce Çifteler, Sarıcakaya, Günyüzü ve Mahmudiye’de çocuklarla buluşulurken, şenliğin sonraki durakları ise Mihalıççık (23 Haziran), Beylikova (24 Haziran) ve Han (29 Haziran) olacak.
En Çok Okunan Haberler