Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin Gazimağusa Kenti muhtarları, Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt’u ziyaret etti.
Haber Giriş Tarihi: 10.07.2024 21:04
Haber Güncellenme Tarihi: 10.07.2024 21:04
Kaynak:
Haber Merkezi
www.porsukhaberajansi.com
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Yavru Vatan Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti
Gazimağusa kenti muhtarları ile bir araya geldi.
Odunpazarı Muhtarlar Derneği’nin davetlisi olarak çeşitli temaslarda bulunmak için
Eskişehir’e gelen Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin Gazimağusa Kenti muhtarları, Odunpazarı
Belediye Başkanı Kazım Kurt’u ziyaret etti. Odunpazarı Belediyesi Meclis Salonunda
gerçekleşen ziyarete Gazimağusa Muhtarlar Derneği Başkanı Mustafa Yeşilleme ve Yönetim
Kurulu Üyeleri, Odunpazarı Muhtarlar Dernek Başkanı Erol Erdal Gürdoğan ile Yönetim
Kurulu Üyeleri katıldı.
Misafirleri ile Kıbrıs’taki muhtarların görev tanımlamalarından, Kıbrıs’ta yaşayan
Eskişehirlilere kadar birçok konuda sohbet eden Başkan Kurt, muhtarların ziyaretinden
duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Muhtarlara Eskişehir hakkında bilgiler veren Başkan Kurt,
“Eskişehir de huzur var. Eskişehir’de herkes memnun. Türkiye’nin her yerinde taksiciler
şikâyetçi ama Eskişehir’de taksiciler para kazanabiliyor” dedi. Eskişehir’in bir öğrenci kenti
olduğuna dikkat çeken Başkan Kurt, Eskişehir’de öğrenciler için yaşam alanı hazırlandığını
söyledi. Başkan Kurt, bu nedenle Eskişehir’deki öğrencilerin kampüste sıkışıp kalmadığını
belirtti.
“ESKİŞEHİR’DE OLMAKTAN MUTLUYUZ”
31 Mart yerel seçimlerinde yeniden Odunpazarı Belediye Başkanı seçilen Kazım Kurt’u tebrik
eden Gazimağusa Muhtarlar Derneği Başkanı Mustafa Yeşilleme, birçok şehri gezdiklerini
belirtti. “Burada olmaktan mutluyuz. Daha önce de birkaç kez Eskişehir’e geldik. Bu kenti
biliyoruz” diyen Yeşilleme, konuk severliği için Başkan Kurt’a teşekkür etti.
Yavru vatandan kucak dolusu sevdiler getirdikleri belirten Gazimağusa muhtarları, Başkan
Kurt’u Kıbrıs Barış Harekâtı’nın 50. Yıl kutlamalarına davet etti. Muhtarlar, “Türkiye’nin
çeşitli belediyelerini ziyaret ettik, gezdik. Eskişehir gibisi yok. Kıbrıs’taki vatandaşlarımız da
Eskişehir’in çok güzel olduğunu söylüyor” diye konuştu.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gazimağusa Muhtarlarından Başkan Kurt’a Ziyaret
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin Gazimağusa Kenti muhtarları, Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt’u ziyaret etti.
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Yavru Vatan Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti
Gazimağusa kenti muhtarları ile bir araya geldi.
Odunpazarı Muhtarlar Derneği’nin davetlisi olarak çeşitli temaslarda bulunmak için
Eskişehir’e gelen Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin Gazimağusa Kenti muhtarları, Odunpazarı
Belediye Başkanı Kazım Kurt’u ziyaret etti. Odunpazarı Belediyesi Meclis Salonunda
gerçekleşen ziyarete Gazimağusa Muhtarlar Derneği Başkanı Mustafa Yeşilleme ve Yönetim
Kurulu Üyeleri, Odunpazarı Muhtarlar Dernek Başkanı Erol Erdal Gürdoğan ile Yönetim
Kurulu Üyeleri katıldı.
Misafirleri ile Kıbrıs’taki muhtarların görev tanımlamalarından, Kıbrıs’ta yaşayan
Eskişehirlilere kadar birçok konuda sohbet eden Başkan Kurt, muhtarların ziyaretinden
duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Muhtarlara Eskişehir hakkında bilgiler veren Başkan Kurt,
“Eskişehir de huzur var. Eskişehir’de herkes memnun. Türkiye’nin her yerinde taksiciler
şikâyetçi ama Eskişehir’de taksiciler para kazanabiliyor” dedi. Eskişehir’in bir öğrenci kenti
olduğuna dikkat çeken Başkan Kurt, Eskişehir’de öğrenciler için yaşam alanı hazırlandığını
söyledi. Başkan Kurt, bu nedenle Eskişehir’deki öğrencilerin kampüste sıkışıp kalmadığını
belirtti.
“ESKİŞEHİR’DE OLMAKTAN MUTLUYUZ”
31 Mart yerel seçimlerinde yeniden Odunpazarı Belediye Başkanı seçilen Kazım Kurt’u tebrik
eden Gazimağusa Muhtarlar Derneği Başkanı Mustafa Yeşilleme, birçok şehri gezdiklerini
belirtti. “Burada olmaktan mutluyuz. Daha önce de birkaç kez Eskişehir’e geldik. Bu kenti
biliyoruz” diyen Yeşilleme, konuk severliği için Başkan Kurt’a teşekkür etti.
Yavru vatandan kucak dolusu sevdiler getirdikleri belirten Gazimağusa muhtarları, Başkan
Kurt’u Kıbrıs Barış Harekâtı’nın 50. Yıl kutlamalarına davet etti. Muhtarlar, “Türkiye’nin
çeşitli belediyelerini ziyaret ettik, gezdik. Eskişehir gibisi yok. Kıbrıs’taki vatandaşlarımız da
Eskişehir’in çok güzel olduğunu söylüyor” diye konuştu.
En Çok Okunan Haberler