SON DAKİKA
Hava Durumu

#Meclis Üyeleri

Porsuk Haber Ajansı - Meclis Üyeleri haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Meclis Üyeleri haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Başkan Ünlüce’den Eskişehirspor’a Anlamlı Ziyaret Haber

Başkan Ünlüce’den Eskişehirspor’a Anlamlı Ziyaret

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Eskişehirspor’un kuruluşunun 61. yıl dönümü dolayısıyla Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyeleri ile birlikte kulübü ziyaret etti. Eskişehirspor Başkanı Ulaş Entok ve yönetim ile bir araya gelen Başkan Ünlüce, Eskişehirspor’un yalnızca bir futbol kulübü değil, Eskişehir’in ortak değeri ve Anadolu’nun futbol tarihine yön veren önemli bir marka olduğunu vurguladı. Eskişehirspor’un Türk futbolunda özel bir yere sahip olduğunu ifade eden Başkan Ünlüce, kulübün İstanbul takımlarına meydan okuyarak Türk futbolunda “Anadolu İhtilali” olarak anılan dönemin öncüsü olduğunu söyledi. Ziyarette konuşan Başkan Ünlüce, “Eskişehirspor, sadece Eskişehir’in değil, bir dönem tüm Anadolu’nun sahiplendiği, milyonların gönlünde yer edinmiş çok özel bir camiadır. Sahadaki başarılarının yanı sıra taraftarıyla, kültürüyle ve ortaya koyduğu mücadele ruhuyla Türk futbol tarihine damga vurmuştur.” dedi. Eskişehirspor’un geçmişte olduğu gibi bugün de Türkiye’nin en önemli taraftar topluluklarından birine sahip olduğuna dikkat çeken Ünlüce, kulübün yaşadığı zorlu süreçlere rağmen yeniden hak ettiği yerlere ulaşacağına inandığını belirtti. “Bu kulübün mayasında mücadele etmek ve yeniden ayağa kalkmak var.” diyen Ünlüce, “Eskişehirspor, geçmişte nasıl Anadolu’nun umudu olduysa gelecekte de yeniden başarı hikâyeleri yazacaktır. Şehrimizin ortak değeri olan Eskişehirspor’un yanında olmaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı. Başkan Ulaş Entok ve kulüp yöneticileriyle bir araya gelen Başkan Ünlüce ve meclis üyeleri, Eskişehirspor’un 61. kuruluş yıl dönümünü kutlayarak yönetime ve camiaya başarı dileklerini iletti.

Başkan Ataç: “Küllerinden Bir İlçe Doğdu” Haber

Başkan Ataç: “Küllerinden Bir İlçe Doğdu”

Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, Kurban Bayramı öncesinde belediye personeli ile bir araya geldi. Çalışanların bayramını tebrik eden Başkan Ataç, “Tepebaşı Belediyesi sadece Türkiye’de değil Avrupa’da bile parmakla gösterilen bir belediye. Küllerinden bir ilçe doğdu. Bunu birlikte başardık” dedi. Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, Tepebaşı Belediyesi emekçileri ile bir araya gelerek bayramlarını tebrik etti. Başkan Ataç ilk olarak Tepebaşı Belediyesi Zincirlikuyu şantiyesinde, Fen İşleri, Park ve Bahçeler ile Temizlik İşleri Müdürlüğü’nde görev yapan personel ile buluştu. Daha sonra Zabıta Müdürlüğü çalışanları ile bir araya gelen Başkan Ataç, hizmet binasında görev yapan belediye personelinin de bayramını tebrik etti. “Avrupa’da bile parmakla gösteriliyor” Bayramlaşma töreninde Tepebaşı Belediyesi emekçilerine seslenen Başkan Ataç, “Belediyemizin insani tutumu, sıcaklığı, samimiyeti hiçbir resmi kurumda yok. Ondan dolayı kendimi şanslı hissediyorum. Zor ve kara günlerden geçiyoruz. Daha azimle, daha kararlılıkla yolumuza devam edeceğiz. Dimdik ayakta olacağız. Bu bizim için çok önemli. Tepebaşı Belediyesi sadece Türkiye’de değil Avrupa’da bile parmakla gösterilen bir belediye. Hep birlikte koşturduk. Her zaman omuz omuza, el ele olduk. Yılmadan bugünlere kadar geldik. Küllerinden bir ilçe doğdu. Herkesin parmakla gösterdiği bir ilçe. Bunu birlikte başardık. Önümüzde bayram süreci var. İyi dinlenin, güzel bir bayram geçirin. Bayramdan sonra çalışmalarımıza aynı hızla devam edeceğiz. Yolumuz açık olsun” ifadelerini kullandı. Tepebaşı Belediyesi başkan yardımcıları ve meclis üyeleri de bayramlaşma programlarında Başkan Ataç’a eşlik etti.

Başkan Ataç: ''Sizler Bizim Baş Tacımızsınız'' Haber

Başkan Ataç: ''Sizler Bizim Baş Tacımızsınız''

Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, şehit yakınları, gaziler ve aileleriyle iftar sofrasında bir araya geldi. Başkan Ataç, “Sizler bizim baş tacımızsınız. Sizin hakkınızı hiçbir zaman ödeyemeyiz” dedi. Tepebaşı Belediyesi’nin Ramazan ayında geleneksel hale getirdiği iftar programları devam ediyor. Vecihi Hürkuş Havacılık ve Teknoloji Parkı’nda düzenlenen iftar programına, Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç’ın yanı sıra, Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Eskişehir Şube Başkanı Sevinç Uluçeşme, Türkiye Muharip Gaziler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Ekrem Dumlu Tepebaşı Belediyesi Başkanı Seyit Yıldızhan, Tepebaşı Belediye meclis üyeleri, şehit yakınları, gaziler ve aileleri katıldı. “Başkanımız Ahmet Ataç’a teşekkür ederiz” Programda ilk olarak konuşan Türkiye Harp Malulü Gaziler Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Eskişehir Şube Başkanı Sevinç Uluçeşme, “Bu güzel organizasyon için Başkanımız Ahmet Ataç’a çok teşekkür ederim” dedi. Türkiye Muharip Gaziler Derneği Eskişehir Şube Başkanı Ekrem Dumlu da “İyi ki Ahmet başkanımız var, iyi ki bizleri bir araya getiriyor” diye konuştu. “Sizin hakkınızı ödeyemeyiz” Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç ise, “Sizler bizim baş tacımızsınız. Sizin hakkınızı hiçbir zaman ödeyemeyiz. İyi ki varsınız. Ramazan ayların en bereketli olanıdır. Sofrası da öyle. İftar sofralarında, gencimiz, çocuğumuz, yaşlımız, kadınımız hepsi bir araya geliyor. Hem birlikte oluyoruz hem de dini ritüeli yerine getiriyoruz. Önümüzde bir bayram var. Diliyorum bayramı da sağlık ve mutluluk içinde geçiririz” sözlerini kullandı. Konuşmaların ardından Başkan Ataç, şehit yakınları, gaziler ve aileleriyle sohbet ederek, hatıra fotoğrafı çektirdi.

Şirintepe'de Sokak İftarında 5 Bin Kişi Buluştu Haber

Şirintepe'de Sokak İftarında 5 Bin Kişi Buluştu

Tepebaşı Belediyesi’nin Ramazan ayı dolayısıyla Şirintepe Mahallesi’nde düzenlediği geleneksel sokak iftarında, 5 bin vatandaş bir araya gelerek kardeşlik sofrasına oturdu. Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, Şirintepe Mahallesi’nde gerçekleştirilen iftar programında mahalle sakinleri ile bir araya geldi. Örme Sokak’ta kurulan kardeşlik sofrası yaklaşık 5 bin kişiyi buluşturdu. Düzenlenen sokak iftarında birçok vatandaş paylaşmanın ve bir arada oruç açmanın mutluluğunu yaşadı. Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç da iftar programına katılan vatandaşlar ile selamlaşarak sohbet etti. İftar sonrası değerlendirmelerde bulunan Başkan Ataç, “Ramazan ayı; paylaşmanın, dayanışmanın ve aynı sofrada buluşmanın en güzel zamanlarından biridir. Tepebaşı Belediyesi olarak 10 yıldır düzenlediğimiz sokak iftarlarıyla 850 bin vatandaşımızı aynı sofrada buluşturmanın mutluluğunu yaşadık. Bizim için önemli olan komşuluğu, dayanışmayı ve birlikte olma duygusunu güçlendirmek. Şirintepe’de hemşehrilerimizle aynı sofrada orucumuzu açmak bizim için büyük bir mutluluk.” Dedi. “İnsanlar artık ‘açız’ diyor” Başkan Ataç, ülkedeki ekonomik sıkıntılara da dikkat çekerek, “Yoksulluğu çok iyi biliyoruz. Her gün televizyonda emeklilerin, asgari ücretlilerin serzenişleri var. İnsanlar artık ‘geçinemiyoruz’ demiyorlar da ‘açız’ diyorlar. Dünyada kendine yeten 7 ülkeden biriydik ama maalesef bugün gıda yönüyle baktığımızda Türkiye çökmüş durumda. İnsanların ne kadar mağdur olduğunu, açlık sınırının altında oldukları çok net görülüyor. Biz de Tepebaşı’nda dayanışmayı büyütmeye ve vatandaşlarımızla bir arada olmaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu. İftar programına CHP Tepebaşı İlçe Başkanı Tevfik Yıldırım ile yönetimi ve meclis üyeleri de katıldı.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.