SON DAKİKA
Hava Durumu

#Kadın Politikaları

Porsuk Haber Ajansı - Kadın Politikaları haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Kadın Politikaları haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

​İYİ Parti Eskişehir’den Huzurevine Bayram Ziyareti Haber

​İYİ Parti Eskişehir’den Huzurevine Bayram Ziyareti

​İYİ Parti Eskişehir İl Başkanlığı, Kurban Bayramı vesilesiyle Fethi Yılmaz Sezer Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi’ne bir ziyaret gerçekleştirdi. Teşkilat mensupları, burada büyüklerin bayramını kutlayarak Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu’nun selamlarını iletti. ​İYİ Parti Eskişehir İl Teşkilatı, Kadın Politikaları Başkanlığı, Gençlik Kolları ve il yöneticileri, Kurban Bayramı dolayısıyla Fethi Yılmaz Sezer Huzurevi’ni ziyaret ederek yaşlılarla bir araya geldi. ​"Gönüllere Dokunmak Bayramın En Güzel Yanı" ​Ziyaret kapsamında huzurevi sakinlerinin ellerini öperek bayramlarını kutlayan İYİ Parti heyeti, büyüklerin hatırlarını sordu ve onlarla uzun süre sohbet etti. Ziyarette, Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu’nun selamları paylaşıldı. ​Yapılan açıklamada, "Bayramın en güzel yanı; gönüllere dokunmak, kıymetli büyüklerimizin dualarını almak ve toplumumuz için fedakârca çalışan insanların yanında olmaktır" ifadelerine yer verildi. ​Emektar Personele Teşekkür ​İYİ Parti heyeti, huzurevi ziyaretinde yalnızca büyüklerle değil, kurumda görev yapan personelle de yakından ilgilendi. Büyük bir özveri ve fedakârlıkla hizmet veren huzurevi çalışanlarının da bayramını kutlayan partililer, gösterdikleri emek ve şefkatli tutumları için kendilerine teşekkürlerini sundu. ​"Sağlık ve Huzur Diliyoruz" ​Ziyaret, karşılıklı iyi dilek ve temennilerin ardından, büyüklerin dualarıyla son buldu. İYİ Parti Eskişehir İl Başkanlığı, tüm vatandaşlara sağlık ve huzur dolu bir bayram dilerken, toplumun her kesimine ulaşan sosyal belediyecilik ve siyaset anlayışını bayram coşkusuyla pekiştirdi.

İYİ Parti İl Başkanı Serdar Ulucan: "Milletimizle Gönül Bağımızı Büyütüyoruz" Haber

İYİ Parti İl Başkanı Serdar Ulucan: "Milletimizle Gönül Bağımızı Büyütüyoruz"

İYİ Parti Eskişehir İl Teşkilatı, kentin dört bir yanında düzenlenen yağmur ve şükür duası programları ile Anneler Günü ziyaretleri kapsamında vatandaşlarla bir araya geldi. Seyitgazi'den Sivrihisar'a kadar yedi ilçede eş zamanlı yürütülen çalışmalarda birlik ve beraberlik mesajları ön plana çıktı. ​Eskişehir’in İlçelerinde Bereket Duaları Edildi ​İYİ Parti heyeti; Seyitgazi, Tepebaşı, Alpu, Beylikova, Mahmudiye, Sivrihisar ve Odunpazarı ilçelerindeki mahalle buluşmalarına katıldı. Tarımsal bereket ve huzur için gerçekleştirilen yağmur ve şükür dualarında vatandaşlarla saf tutan teşkilat mensupları, üreticilerin talep ve görüşlerini yerinde dinledi. ​Programa katılanlar arasında; ​İYİ Parti Eskişehir İl Başkanı Serdar Ulucan, ​İlçe Başkanları, ​İl ve İlçe Yönetim Kurulu Üyeleri yer aldı. ​Anneler Günü’nde Anlamlı Ziyaretler ​Teşkilatın Kadın Politikaları Başkanlığı, Anneler Günü vesilesiyle duygusal ziyaretlere imza attı. Program kapsamında partinin en yaşlı kadın üyelerinden biri olan Bedriye Ulukan evinde ziyaret edilerek hayır duası alındı. ​Şehit Anneleri Unutulmadı ​İYİ Parti Eskişehir Odunpazarı Kadın Politikaları Başkanlığı, vatan uğruna evlatlarını feda eden şehit annelerini de unutmadı. Şehit ailelerini ziyaret eden heyet, annelerin gününü kutlayarak hediyeler takdim etti. Ziyaretlerde "Şehit emanetlerinin her zaman yanındayız" vurgusu yapıldı. ​Serdar Ulucan: "Milletimizle Gönül Bağımızı Büyütüyoruz" ​Ziyaretlerin ardından değerlendirmelerde bulunan İYİ Parti Eskişehir İl Başkanı Serdar Ulucan, halkla iç içe olmaya devam edeceklerini belirterek şunları söyledi: ​"Toplumsal dayanışmayı güçlendiren her programda yer almaya kararlıyız. Vatandaşlarımızın derdiyle dertleniyor, sevinçlerine ortak oluyoruz. Milletimizle kurduğumuz gönül bağını her geçen gün daha da büyüteceğiz."

Anahtar Parti Eskişehir’den Hamamyolu’nda Anneler Günü Etkinliği Haber

Anahtar Parti Eskişehir’den Hamamyolu’nda Anneler Günü Etkinliği

Anahtar Parti Eskişehir İl Teşkilatı, Anneler Günü’nü Hamamyolu Yediler Parkı’nda düzenlenen anlamlı bir etkinlikle kutladı. İl Başkanı Çağlar Ölce ve Kadın Politikaları Başkanı Meral Öztürk, Eskişehirli annelerle buluşarak onların sorunlarını dinledi ve çiçek takdim etti. ​Anahtar Parti Eskişehir İl Başkanlığı, Anneler Günü dolayısıyla Hamamyolu’nda vatandaşlarla bir araya geldi. İl Başkanı Çağlar Ölce, İl Kadın, Aile ve Sosyal Politikalar Başkanı Meral Öztürk ve İl Yöneticilerinin katıldığı etkinlikte, annelerin ve genç kadınların toplumdaki yerine vurgu yapıldı. ​"Kadınlarımızın Görüşleri Yol Haritamızdır" ​Hamamyolu Yediler Parkı’nda kurulan stantta vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılanan İl Başkanı Çağlar Ölce, annelerin toplumun birleştirici gücü olduğunu ifade etti. ​Meral Öztürk: "Anneler Güçlü Yarınların Anahtarıdır" ​Etkinlikte basın açıklaması yapan İl Kadın, Aile ve Sosyal Politikalar Başkanı Meral Öztürk, anneliğin toplumun temel taşı olduğunu belirtti. Öztürk, şu ifadeleri kullandı: "Bugün Anahtar Parti Eskişehir İl Başkanlığı olarak Hamamyolu Yediler Parkı’nda çok anlamlı bir etkinlikte bir araya geldik. Anneler Günü vesilesiyle Eskişehir’de yaşayan annelerimize ve geleceğin anneleri olacak genç kadınlarımıza çiçek takdim ediyor, onların yanında olduğumuzu hissettirmek istiyoruz. Anneler, toplumun temel taşıdır. Sevginin, fedakârlığın, merhametin ve sabrın en güzel temsilcisidir. Bir evladı yetiştirirken gösterdikleri emek, aslında bir toplumun geleceğini şekillendiren en büyük güçtür. Bu nedenle annelerimizin özverisi ve emeği güçlü yarınlarımızın anahtarıdır. Bizler biliyoruz ki mutlu annelerin yetiştirdiği nesiller, güçlü bir toplumun temelini oluşturacaktır. Bugün burada yalnızca bir Anneler Günü kutlaması gerçekleştirmiyoruz. Aynı zamanda annelerimizin sesine kulak veriyoruz. Onların yaşadığı sorunları, beklentilerini ve taleplerini dinliyoruz. Çünkü annelerimizin gündemi, aslında toplumun gerçek gündemidir. Ekonomik sıkıntılardan sosyal yaşama, çocukların eğitiminden aile yapısına kadar birçok konuda annelerimizin söyleyecek sözü olduğuna inanıyoruz. Etkinliğimiz kapsamında annelerimizden, il başkanımıza ve genel başkanımıza iletmek istedikleri mesajları da yazmalarını rica ediyoruz. Vatandaşımızın düşüncesini önemseyen bir anlayışla hareket ediyor, kadınlarımızın ve annelerimizin görüşlerini yol haritamızın en kıymetli parçası olarak görüyoruz. Anneler sadece bir gün hatırlanacak insanlar değildir. Onların emeğini, fedakârlığını ve sevgisini her gün hissetmek ve hissettirmek hepimizin sorumluluğudur. Özellikle hayatın yükünü büyük bir sabırla omuzlayan annelerimizin daha huzurlu, daha güvenli ve daha mutlu bir yaşam sürmesi için çalışmaya devam edeceğiz. Bu vesileyle başta şehit annelerimiz olmak üzere tüm annelerimizin Anneler Günü’nü yürekten kutluyor, sağlık, mutluluk ve huzur diliyorum."

Tepebaşı ve Üsküdar "Kardeş Şehir" Oldu Haber

Tepebaşı ve Üsküdar "Kardeş Şehir" Oldu

Tepebaşı Belediyesi ve Üsküdar Belediyesi arasında imzalanan "Kardeş Şehir" protokolü ile iki kent arasında sosyal, kültürel ve kurumsal iş birliği dönemi başladı. Eskişehirli olan Üsküdar Belediye Başkanı Sinem Dedetaş ile Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç’ın imzaladığı protokol, gönül bağını resmiyete döktü. ​Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, Üsküdar Belediye Başkanı Sinem Dedetaş’ı makamında ziyaret ederek iki kentin ortak değerlerini ve yerel yönetim vizyonlarını kapsayan stratejik bir protokole imza attı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşmede, Türkiye’nin iki güçlü ilçesinin tecrübe paylaşımı yapması kararlaştırıldı. ​SOSYAL VE KÜLTÜREL PROJELERDE ORTAK ADIMLAR ​İmzalanan protokol kapsamında; başta kültür-sanat, gençlik ve kadın politikaları olmak üzere, çevre ve sosyal dayanışma alanlarında ortak projeler hayata geçirilecek. İş birliğinin sadece kağıt üzerinde kalmayacağı, kent sakinlerinin sosyal yaşamına doğrudan dokunacak etkinlik ve hizmetlerle destekleneceği vurgulandı. ​"BU PROTOKOL BİR GÖNÜL BAĞIDIR" ​Tepebaşı Belediye Başkanı Ahmet Ataç, imza töreninde yaptığı konuşmada Üsküdar Belediye Başkanı Sinem Dedetaş’ın Eskişehirli olmasının bu iş birliğine ayrı bir anlam kattığını belirtti. Ataç, şunları söyledi: ​"Kardeşlik bizim için sadece bir imzadan ibaret değil; birlikte üretmeyi ve öğrenmeyi esas alıyoruz. Tepebaşı olarak 26 yurt içi, 9 yurt dışı olmak üzere toplam 35 kardeş şehrimizle aktif bir iletişim içindeyiz. Üsküdar gibi tarihsel birikimi ve kültürel zenginliği çok güçlü bir kentle iş birliği yapmak, her iki ilçemiz için de kalıcı ve üretken sonuçlar doğuracaktır." ​"DAYANIŞMA DAHA DA GÜÇLENECEK" ​Üsküdar Belediye Başkanı Sinem Dedetaş ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, protokolün her iki ilçeye de hayırlı olmasını diledi. Dedetaş, Tepebaşı Belediyesi’nin başarılı yerel yönetim modellerinden faydalanacaklarını ve iki ilçe arasındaki dayanışmanın bu sayede daha da ivme kazanacağını kaydetti. ​Tören, karşılıklı hediye takdimi ve günün anısına çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.