SON DAKİKA
Hava Durumu

#Hizmet

Porsuk Haber Ajansı - Hizmet haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Hizmet haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Aydın Arat Parkı ve Porsuk Çayı Kaderine mi Terk Edildi? Haber

Aydın Arat Parkı ve Porsuk Çayı Kaderine mi Terk Edildi?

Eskişehir’in en önemli yaşam alanlarından biri olan Aydın Arat Parkı’ndaki bakımsızlık ve Porsuk Çayı’nın içler acısı hali, vatandaşların tepkisini çekmeye devam ediyor. Anahtar Parti Eskişehir İl Başkan Yardımcısı Servet Kahramaner, belediyelere seslenerek, "Şehri reklamlarla değil, hizmetle yönetin" çağrısında bulundu. ​Eskişehir’de vatandaşların nefes aldığı merkezlerden biri olan Aydın Arat Parkı’nda yaşanan bakımsızlık, tartışmaları da beraberinde getirdi. Parkın mevcut durumunu "ilgisizliğin sembolü" olarak nitelendiren Anahtar Parti Eskişehir İl Başkan Yardımcısı Servet Kahramaner, yerel yönetimleri göreve çağırdı. ​"Parklar Kaderine Terk Edildi" ​Konuyla ilgili yazılı bir açıklama yapan Kahramaner şu ifadeleri kullandı; "Eskişehir'in en güzel yaşam alanlarından biri olması gereken Aydın Arat Parkı ne yazık ki bugün bakımsızlığın ve ilgisizliğin sembolü hâline gelmiş durumda. Park içerisindeki çimler çocukların boyuna ulaşmış, ailelerin ve vatandaşlarımızın rahatça kullanabileceği alanlar adeta kaderine terk edilmiştir. Bununla da kalmıyor; parkın içinden geçen Porsuk Çayı'nın görüntüsü de Eskişehir'e yakışmayan bir manzara ortaya koyuyor. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi, Porsuk'un temizliği ve korunmasından; Odunpazarı Belediyesi ise parkların bakım ve düzeninden sorumludur. Ancak görünen o ki iki belediye de vatandaşın günlük hayatını doğrudan etkileyen bu sorunları görmezden gelmektedir. Şehrimizi billboardlarla, reklamlarla değil; temiz parkları, bakımlı yeşil alanları ve sağlıklı çevresiyle yönetmek gerekir. Vatandaşlarımız hizmet beklerken belediyelerin sorumluluğu birbirine atmak yerine görevlerini yerine getirmesini bekliyoruz. Aydın Arat Parkı'nın ve Porsuk Çayı'nın mevcut hâli Eskişehir'e yakışmıyor. Yetkilileri göreve davet ediyor, vatandaşlarımızın hak ettiği temiz ve düzenli yaşam alanlarının bir an önce yeniden oluşturulmasını talep ediyoruz."

Prof. Dr. Gürcan: "Bu Dava, Bir Kurban Olma İşidir" Haber

Prof. Dr. Gürcan: "Bu Dava, Bir Kurban Olma İşidir"

​AK Parti Eskişehir İl Başkanlığı, Kurban Bayramı vesilesiyle Dede Korkut Parkı’nda geniş katılımlı bir bayramlaşma programı düzenledi. Programa katılan TBMM Milli Eğitim, Kültür, Gençlik ve Spor Komisyonu Başkanı ve Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Ayşen Gürcan, yaptığı konuşmada birlik, beraberlik ve "adanmışlık" vurgusu yaptı. ​"Kurban, Yakınlaşmak ve Adanmaktır" ​Bayramlaşma töreninde teşkilat üyeleriyle bir araya gelen Prof. Dr. Ayşen Gürcan, Kurban Bayramı'nın manevi derinliğine dikkat çekerek konuşmasına başladı. Kurbanın sadece bir ibadet değil, aynı zamanda bir teslimiyet sembolü olduğunu belirten Gürcan, şu ifadeleri kullandı: ​"Kurban, en kıymet verdiğini Allah’a emanet edebilmektir. Kurban sadece Allah’a değil; kardeşine, komşuna, yetime ve yoksula yakınlaşmaktır. Kalpten kalbe giden yollar, bu bayram günlerinde daha da kıymet kazanır." ​"Siyasetimiz, Bir Kurban Olma İşidir" ​AK Parti’nin bir dava hareketi olduğunu vurgulayan Milletvekili Gürcan, siyasetin fedakârlık gerektirdiğini şu sözlerle ifade etti: ​"Biz biliyoruz ki bu dava, bir kurban olma işidir. Zamanını, konforunu ve şahsi arzularını bir kenara bırakıp millet için yürüyenlerin, geceyi gündüze katıp hizmet etmeyi şeref bilenlerin işidir. Tıpkı Hz. İbrahim gibi sarsılmaz, tıpkı Hz. İsmail gibi vakur bir teslimiyetle yürüyoruz. Bu topraklara sadece sevgimizi değil, sadakatimizi de ekiyoruz." ​"Teşkilatımız Gönüllerle Büyüyor" ​Teşkilat mensuplarına "gönülleri paylaşma" çağrısında bulunan Prof. Dr. Ayşen Gürcan, siyasetin sadece söylemlerle değil, kurulan samimi bağlarla gelişeceğini belirtti: ​"Bu bayram vesilesiyle gelin, sadece soframızı değil gönlümüzü de paylaşalım. Komşumuza, teşkilat arkadaşımıza bir selam verelim. Çünkü bu dava, sadece nutuklarla değil, gönüllerle büyür. Aynı samimiyetle, aynı duruşla ve aynı safta nice bayramlara erişmek duasıyla hepinizin bayramını tebrik ediyorum." ​Dualarla Anma ​Konuşmasında ahirete irtihal eden partilileri ve yakınları da unutmayan Gürcan, "Başta aile büyüklerimiz olmak üzere, bizlere emek veren herkese şükranlarımızı sunuyor; ahirete irtihal eden yakınlarımızı rahmetle yâd ediyoruz. Rabbim ülkemize birlik, dirlik ve huzur nasip etsin" diyerek sözlerini noktaladı.

AK Parti Eskişehir Heyetinden Bakan Kurum’a Çıkarma Haber

AK Parti Eskişehir Heyetinden Bakan Kurum’a Çıkarma

AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak ve beraberindeki ilçe belediye başkanları, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum’u ziyaret etti. Görüşmede Eskişehir’in yerel projeleri ve ilçelerin öncelikli talepleri masaya yatırıldı. ​AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak, şehrin kalkınması ve ilçelerdeki projelerin hızlandırılması amacıyla Ankara’da önemli temaslarda bulundu. Albayrak’a bu kritik ziyarette; Han Belediye Başkanı Bekir Belceli, İnönü Belediye Başkanı Serhat Hamamcı, Mihalgazi Belediye Başkanı Zeynep Güneş ve Sarıcakaya Belediye Başkanı Ahmet Dönmez eşlik etti. ​"Eskişehir İçin Kararlılıkla Çalışıyoruz" ​Ziyaretin ardından bir açıklama yapan İl Başkanı Gürhan Albayrak, Eskişehir’e hizmet yolunda durmaksızın çalıştıklarını vurguladı. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum ile yapılan görüşmenin oldukça verimli geçtiğini belirten Albayrak, şu ifadeleri kullandı: ​"Eskişehir’imize hizmet yolunda kararlılıkla çalışmaya devam ediyoruz. Bakanımız Sayın Murat Kurum’u ilçe belediye başkanlarımızla birlikte ziyaret ederek, ilçelerimizde devam eden çalışmaları değerlendirdik. Şehrimizin öncelikli taleplerini ve projelerimizi kendilerine doğrudan iletme fırsatı bulduk." ​İlçelerin Talepleri Bakan Kurum’a İletildi ​Görüşme kapsamında özellikle Han, İnönü, Mihalgazi ve Sarıcakaya ilçelerinde yürütülen çevre düzenlemeleri, altyapı çalışmaları ve şehircilik projeleri detaylıca ele alındı. Bakan Kurum’un Eskişehir’e olan ilgisinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Albayrak, "Sayın Bakanımıza şehrimize olan yakın ilgileri ve destekleri için şükranlarımı sunuyorum" dedi.

MHP Eskişehir İl Yönetimi Feshedildi, Başkanlığa Ayhan Sezer Atandı Haber

MHP Eskişehir İl Yönetimi Feshedildi, Başkanlığa Ayhan Sezer Atandı

Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkan Yardımcısı Edip Semih Yalçın yaptığı açıklama ile MHP Eskişehir İl Teşkilatının feshedildiğini duyurdu. Sosyal medya hesabından bir açıklama yapan Genel Başkan Yardımcısı E. Semih Yalçın şu ifadelere yer verdi; "Milliyetçi Hareket Partisi Eskişehir İl Teşkilatı, parti tüzüğümüzün 52. ve 54. maddelerinin tanıdığı yetkiye istinaden, tüzüğümüzün 34. maddesi uyarınca feshedilmiştir. Yine aynı maddelerin verdiği yetki çerçevesinde, Milliyetçi Hareket Partisi Eskişehir İl Başkanlığı görevine Ayhan Sezer atanmıştır." MHP Eskişehir İl Teşkilatının feshedilmesinin ardından İl Başkanlığına eski İl Başkanı Ayhan Sezer atandı. İl teşkilatının feshedilmesinin ardından İsmail Candemir yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi; "Kıymetli dava arkadaşlarım, aziz hemşehrilerim; Büyük bir onur ve gururla yürüttüğüm Milliyetçi Hareket Partisi Eskişehir İl Başkanlığı görevimi bugün itibarıyla tamamlamış bulunuyorum. Bu kutlu görevi üstlendiğim ilk günden itibaren; davamıza, teşkilatımıza ve aziz milletimize layık olabilmek için var gücümle çalıştım. Her zaman olduğu gibi, Liderimiz Sayın Devlet Bahçeli Beyefendi’nin emrinde ve izinde, sadakatten ayrılmadan, ülkücü iradeyi Eskişehir’imizde en güçlü şekilde temsil etmenin gayreti içerisinde oldum. Birlik ve beraberliğimizi muhafaza ederek, dava şuuruyla omuz omuza yürüdüğümüz tüm yol arkadaşlarıma şükranlarımı sunuyorum. Bu bir veda değil, kutlu davamıza farklı mecralarda hizmet etme kararlılığının ifadesidir. Görev sürem boyunca desteklerini esirgemeyen tüm teşkilat mensuplarımıza, hemşehrilerimize, dava arkadaşlarıma basın mensubu arkadaşlarıma gönülden teşekkür ediyorum. Liderimizin emrinde, davamızın hizmetinde olmaya dün olduğu gibi bugün de, yarın da devam edeceğim."

Tarık Balyalı’dan Başkan Ataç’a Ziyaret Haber

Tarık Balyalı’dan Başkan Ataç’a Ziyaret

Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, Cumhuriyet Halk Partisi Genel Sekreter Yardımcısı Tarık Balyalı ile bir araya geldi. Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, CHP Genel Sekreter Yardımcısı ve Sosyal Demokrat Belediyecilik Eşgüdüm Konseyi Genel Sekreteri Tarık Balyalı’yı makamında ağırladı. Makamda gerçekleşen ziyarette Başkan Ataç, CHP Genel Sekreter Yardımcısı Balyalı’ya Tepebaşı Belediyesi tarafından hayata geçirilen ve Türkiye’ye örnek olan projeleri, alınan ödülleri anlattı. Başkan Ataç ayrıca Uluslararası Şiir Buluşması, Uluslararası Sanat Çalıştayı ile Pişmiş Toprak Sempozyumuyla ilgili bilgi verdi. Makam ziyaretinden ardından Başkan Ataç Balyalı ve beraberindekileri Tepebaşı Belediyesi hizmet binasında yer alan Uluslararası Eskişehir Pişmiş Toprak Sempozyumu eserlerini ve Kağıt Geri Dönüşüm Atölyesi’ni gezdirdi. “Çöp toplamak artık belediyenin tek görevi değil” Belediye binasın içerisinde yer alan eserleri gezen ve Kağıt Geri Dönüşüm Atölyesi’ndeki çalışmalar hakkında bilgi alan Balyalı, “Belediyecilik kavramı başka bir yere evrildi. Evet, çöp toplamak, yol yapmak belediyenin asli görevi ancak tek görevi değil. Hayata geçirdiğiniz projelerden ve çalışmalardan dolayı sizleri tebrik ederim” diyerek misafirperverliklerinden dolayı Başkan Ataç’a teşekkür etti. “Her kesime dokunan projeler yürütüyoruz” Başkan Ataç ise, “Tepebaşı’nda sadece altyapı ve üstyapı hizmetleriyle değil, kültür ve sanatla da kenti zenginleştirmeye çalışıyoruz. Belediyemiz bünyesinde sergilenen sanat eserleri, bu anlayışın bir yansıması. Kentimizin estetik değerini artırırken, vatandaşlarımızın sanata daha yakın olmasını hedefliyoruz. Aynı zamanda hayata geçirdiğimiz projelerle sosyal belediyeciliği güçlendiriyor, her kesime dokunan çalışmalar yürütüyoruz. Eğitimden çevreye, enerjiden sosyal desteklere kadar geniş bir alanda hizmet üretmeye devam ediyoruz. Nazik ziyaretleri için Sayın Balyalı’ya teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Vali Dr. Erdinç Yılmaz Alpu’da: Yeni Hükümet Konağı Yolda! Haber

Vali Dr. Erdinç Yılmaz Alpu’da: Yeni Hükümet Konağı Yolda!

Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, Alpu ilçesini ziyaret ederek devam eden projeleri yerinde inceledi. Yeni Kaymakamlık binası müjdesini veren Vali Yılmaz, esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelerek talepleri dinledi. ​Alpu Yeni Hükümet Konağı Yıl Sonunda Tamamlanıyor ​Vali Dr. Erdinç Yılmaz’ın Alpu programındaki en önemli duraklarından biri, yapımı hızla devam eden yeni Kaymakamlık binası inşaat alanı oldu. İnşaatın mevcut durumu hakkında teknik bilgi alan Vali Yılmaz, projenin ilçeye kazandıracağı katma değeri şu sözlerle özetledi: ​"Şu anda hükümet konağımızın inşaat alanındayız. Temeli atıldı ve çalışmalar hızla ilerliyor. İnşallah bu yılın sonunda tamamlamayı hedefliyoruz. Yeni bina ile hizmet kalitesi ve verimlilik önemli ölçüde artacak." ​Modern Hizmet Alanı: 3 Bin Metrekare Kapalı Alan ​Yeni hizmet binasının teknik detaylarına değinen Vali Yılmaz, vatandaşların tüm işlemlerini tek bir çatı altında halledebileceğinin altını çizdi. Projenin öne çıkan özellikleri şunlar: ​Kat Yapısı: Zemin + 2 kat. ​Kapasite: Yaklaşık 3.000 metrekare kapalı alan. ​Fonksiyonellik: Kaymakamlık birimlerinin büyük çoğunluğu aynı çatı altında toplanacak. ​Hedef: Hızlı, etkin ve modern kamu hizmeti sunumu. ​Kaymakamlık ve Belediye Ziyaretleri ​Vali Yılmaz, ziyaretine ilk olarak Alpu Kaymakamlığı ile başladı. Kaymakam İslam Timur’dan ilçenin eğitim, sağlık, asayiş ve nüfus verileri hakkında kapsamlı bir brifing alan Yılmaz, ardından Alpu Belediye Başkanı Gürbüz Güller’i makamında ziyaret etti. Başkan Güller, belediyenin ilçede yürüttüğü güncel faaliyetler ve planlanan projeler hakkında detaylı bir sunum gerçekleştirdi. ​Esnaf ve Vatandaşla Gönül Köprüsü ​İlçe merkezinde esnafı tek tek ziyaret eden Vali Dr. Erdinç Yılmaz, vatandaşlarla sıcak bir sohbet gerçekleştirdi. Esnafa "hayırlı işler" dileyen Yılmaz, yerel halkın talep, öneri ve sorunlarını bizzat dinledi. İlçe sakinleri, Vali Yılmaz’ın ziyaretinden duydukları memnuniyeti dile getirerek teşekkürlerini iletti.

Yoncaaltı Halk Lokantası Açıldı Haber

Yoncaaltı Halk Lokantası Açıldı

Afyonkarahisar Belediye Başkanı Burcu Köksal’ın seçim vaatleri arasında yer alan Halk Lokantası projesi büyüyor. Toplumcu belediyecilik anlayışıyla hayata geçirilen Yoncaaltı Halk Lokantası, düzenlenen görkemli bir törenle hizmete girdi. ​Yoncaaltı Halk Lokantası Nerede? Erişilebilir Hizmet Odak Noktasında ​Belediye Başkanı Burcu Köksal liderliğinde sürdürülen projede, vatandaşlardan gelen geri bildirimler doğrultusunda stratejik bir değişikliğe gidildi. Daha önce Anıt Kafe üzerinden yürütülen hizmet, vatandaşların çok daha kolay ulaşabileceği, şehrin merkezi noktalarından biri olan Yoncaaltı bölgesine taşındı. ​Yeni lokasyon sayesinde halkın uygun fiyatlı ve sağlıklı yemeğe erişimi çok daha hızlı ve pratik hale getirildi. ​Başkan Burcu Köksal: "Toplumcu Belediyecilik Bir Tercih Değil, Sorumluluktur" ​Açılış töreninde konuşan Başkan Burcu Köksal, Halk Lokantası projesinin gördüğü yoğun ilgiden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Ekonomik şartların zorlaştığı bu dönemde dayanışmanın önemine dikkat çeken Köksal, şu ifadeleri kullandı: ​"Göreve gelirken bu şehirde hiç kimsenin kendini yalnız hissetmeyeceğini söylemiştik. Yoncaaltı Halk Lokantası bu anlayışın bir sonucudur. Bizim belediyecilik anlayışımızda kimse geride bırakılmaz; bu proje sosyal adaletin ve eşitliğin bir yansımasıdır." ​Halk Lokantası Projesi Büyümeye Devam Ediyor ​Afyonkarahisar Belediyesi’nin toplumcu belediyecilik projeleri kapsamında hayata geçirdiği Halk Lokantaları, sadece bir yemek hizmeti değil, aynı zamanda bir sosyal dayanışma ağı olarak görülüyor. Açılış programı; Gazi Mustafa Kemal Atatürk, aziz şehitler ve gaziler anısına yapılan saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başladı. Yoğun katılımın olduğu törende protokol üyeleri, esnaflar ve çok sayıda vatandaş yer aldı. ​​Dualar eşliğinde kesilen kurdele ile hizmete giren Yoncaaltı Halk Lokantası, Afyonkarahisar halkına kaliteli ve ekonomik yemek sunmaya devam edecek.

İl Başkanı Albayrak: "Tek Derdimiz Eskişehir" Haber

İl Başkanı Albayrak: "Tek Derdimiz Eskişehir"

AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak, sosyal medya hesaplarından yayımladığı mesajda Mart ayı boyunca gerçekleştirilen çalışmaları değerlendirdi. Başkan Albayrak, Ramazan ayının manevi ikliminden şehirde yapılan çalışmalara kadar pek çok önemli başlıkta açıklamalarda bulundu. 60 Bin Vatandaşla İftar Sofralarında Buluşuldu Ramazan ayının bereketini "Soframız Seninle Eskişehir" mottosuyla tüm şehre yaydıklarını belirten Albayrak, şu ifadeleri kullandı: "Mübarek Ramazan ayını hemşehrilerimizle omuz omuza geçirdik. İftar çadırlarımızda 60 bine yakın misafirimizi ağırladık, 45 bin haneye iftar ikramlarımızı ulaştırdık. Sadece yardımlarla yetinmedik; teşkilât mensuplarımızla birlikte 10 bin hanemizi bizzat ziyaret ederek gönül bağlarımızı tazeledik. Bizim için en büyük kazanç, vatandaşımızın duası ve tebessümüdür." Sakaryabaşı eski günlerine dönüyor Çifteler ilçesinde bulunan Sakaryabaşı’ndaki rehabilitasyon çalışmalarının devam ettiğini belirten Albayrak, doğaya ve mirasa sahip çıkma vurgusu yaptı. Sakaryabaşı’nın yapılan çevre düzenlemesi ve kaynak koruma çalışmalarıyla eski ihtişamına kavuşmaya başladığını belirtti. Sümer Kızılyer Köprüsü Trafiği Rahatlatacak Şehir içi ulaşımı kolaylaştıracak yatırımlara da değinen İl Başkanı Albayrak, DSİ tarafından şehrin trafiğini rahatlatmak amacıyla 75 günde Sümer Kızılyer Köprüsü’nün tamamlandığını duyurdu. Köprünün özellikle "Okullar Bölgesi"ndeki trafik yoğunluğunu ciddi oranda azaltacağını kaydeden Albayrak; Büyükdere, Sümer ve Göztepe mahalleleri arasındaki ulaşımın artık çok daha güvenli ve hızlı olduğunu belirtti. "Tek Derdimiz Eskişehir" Değerlendirmelerini hizmet odaklı siyaset vurgusuyla sonlandıran Gürhan Albayrak; "Birileri polemiklerle vakit kaybederken, biz Eskişehir’imize taş üstüne taş koymaya devam ediyoruz. Bakanlarımızın ve hükümetimizin desteğiyle şehrimizi her alanda daha ileriye taşımak için gece gündüz demeden çalışıyoruz. Durmak yok, yola devam" dedi.

Vehbi Koç Kongre Merkezi'nden 2026 Eskişehir Yılına Destek Haber

Vehbi Koç Kongre Merkezi'nden 2026 Eskişehir Yılına Destek

Eskişehir Ticaret Odası tarafından hayata geçirilen Vehbi Koç Kongre Merkezi de 2026 Eskişehir Yılı kapsamında hazırlanan indirim programına katılarak 26 Mart’a özel olarak belirlenen etkinliklerde %15 indirim sağladı. Eskişehir Ticaret Odası tarafından hayata geçirilen Eskişehir Fuar Kongre Merkezi, kente sağladığı hizmetlere yeni boyutlar kazandırmaya devam ediyor. Bu kapsamda Eskişehir Büyükşehir Belediyesi iş birliğinde hayata geçirilen 2026 Eskişehir Yılı indirim kampanyasına Vehbi Koç Kongre Merkezi de katılım sağladı. Kampanya kapsamında belirlenen etkinliklerde 26 Mart’a özel %15 indirim sağlandı. Kentin en önemli özel etkinlik alanı Eskişehir’de 2025 yılında ev sahipliği yaptığı etkinliklerle 420.000 misafir ağırlayan kompleks, kısa zamanda kentin en önemli etkinlik alanı haline geldi. Aynı yıl 200’e yakın özel etkinliğin düzenlendiği Vehbi Koç Kongre Merkezi, Eskişehir Ticaret Odası’nın sahip olduğu bütüncül vizyonla hem ETO üyelerine, hem Eskişehirlilere üst düzeyde hizmet üretiyor. Stand-up’larda indirim frsatı Kampanya kapsamında Vehbi Koç Kongre Merkezi’nde 30 Nisan’da gerçekleşecek “Miray Akovalıgil – Ya Bende Bir şey Yoksa?” gösterisi ile 6 Mayıs’ta gerçekleşecek “İlker Gümüşoluk Stand Up” gösterisi %15 indirimle Eskişehirlilerin beğenisine sunulacak. 26 Mart’a özel kampanyadan, biletinial.com sitesinde GUMUS15 ve MIRAY15 kodlarıyla yararlanılabilecek.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.