ERBAPLAR'da Yeni Dönem
Eskişehir iş dünyasının dinamiklerini bir araya getiren ERBAPLAR İş İnsanları Topluluğu, 1. Olağan Genel Kurulu’nu büyük bir katılımla gerçekleştirdi. Yapılan seçimlerde topluluğun yeni dönem başkanlığına Alper Kayar seçildi.
Eskişehir’in ekonomik kalkınmasına yön vermeyi ve iş dünyasında ortak akıl kültürünü güçlendirmeyi hedefleyen ERBAPLAR İş İnsanları Topluluğu, 23 Haziran 2026 tarihinde Park Dedeman Otel’de düzenlediği genel kurul ile yeni dönemine güçlü bir giriş yaptı.
Alper Kayar Başkanlığında Yeni Bir Vizyon
Genel kurulda, topluluğun kuruluşundan bu yana gösterdiği gayretli çalışmalar ve liderliği için Hakan Hiçyılmaz’a teşekkür plaketi takdim edilirken, kendisinin bilgi ve birikiminden yeni dönemde de faydalanılacağı vurgulandı.
Seçimlerin ardından başkanlık görevini devralan Alper Kayar, yaptığı konuşmada Eskişehir’in potansiyelini en üst seviyeye çıkarmaya kararlı olduklarını belirtti. Kayar, “Eskişehir; sanayisi, ticareti ve yetişmiş insan kaynağıyla ülkemizin lokomotif şehirlerinden biri. ERBAPLAR olarak hedefimiz; şehrimizin menfaatleri doğrultusunda ortak projeler üretmek, kurumlarımızla güçlü iş birlikleri kurmak ve birlikte başaran bir Eskişehir için çalışmaktır” ifadelerini kullandı.
ERBAPLAR: 22 Girişimcinin Ortak Aklı
Eskişehir’de kendi sektörlerinde başarılarıyla adından söz ettiren 22 sanayici, tüccar ve girişimcinin bir araya gelmesiyle kurulan ERBAPLAR İş İnsanları Topluluğu, şehir ekonomisine değer katacak birçok projeyi hayata geçirmeyi planlıyor. Topluluğun temel odak noktaları ise; Eskişehir’in üretim gücünü destekleyen projeler geliştirmek. Şehirdeki yatırım ortamını iyileştirerek istihdama katkı sağlamak. Kamu kurumları, üniversiteler, yerel yönetimler ve sivil toplum kuruluşlarıyla koordineli çalışmak. İş dünyasında dayanışma ve çözüm odaklı yaklaşımı teşvik etmek olarak ifade edildi.
"Sorumluluk Almaya Hazırız"
Topluluk tarafından yapılan açıklamada, şehrin geleceğini ilgilendiren her türlü sosyal, ekonomik ve kültürel projede sorumluluk almaya hazır oldukları vurgulandı. Kamuoyuna hitaben yapılan açıklamada, Eskişehir’in ulusal ve uluslararası arenada daha güçlü bir konuma ulaşması için “birlikte düşünme ve üretme” çağrısı yinelendi.
Eskişehir iş dünyasının yeni temsilcisi olan ERBAPLAR İş İnsanları Topluluğu’nun, önümüzdeki günlerde şehir yönetimi ve paydaş kurumlarla temaslarına hız vermesi bekleniyor.