SON DAKİKA
Hava Durumu

#Encümen Üyeliği

Porsuk Haber Ajansı - Encümen Üyeliği haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Encümen Üyeliği haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Başkan Ataç Sağlıklı Kentler Birliği Encümenine Yeniden Seçildi Haber

Başkan Ataç Sağlıklı Kentler Birliği Encümenine Yeniden Seçildi

Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği’nin İstanbul’da gerçekleştirilen 45’inci Olağan Meclis Toplantısı’nda yeniden encümen üyeliği görevine seçildi. Toplantıyla eş zamanlı düzenlenen Sağlıklı Kentler Forumu’nda ise gıda, su ve enerji başlıkları kentlerin geleceği açısından çok yönlü ele alındı. Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği’nin 45’inci Olağan Meclis Toplantısı, İstanbul’da geniş katılımla gerçekleştirildi. İstanbul Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenen toplantıyla eş zamanlı olarak bu yıl ilk kez Sağlıklı Kentler Forumu da gerçekleştirildi. 13-14 Mayıs tarihlerinde düzenlenen forumda, kentlerin geleceği açısından kritik öneme sahip “Gıda, Su ve Enerji” başlıkları ele alındı. Başkan Ataç yeniden encümen üyesi seçildi Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği Olağan Meclis Toplantısı’nda yapılan seçimlerde İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay yeniden Birlik Başkanlığı görevine seçilirken, Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç da yeniden encümen üyeliği görevine getirildi. Başkan Ataç’ın yeniden encümen üyeliğine seçilmesi, Tepebaşı Belediyesi’nin sağlıklı kentleşme, sürdürülebilir çevre politikaları, iklim duyarlılığı ve yerel yönetimlerde katılımcı yönetim anlayışıyla yürüttüğü çalışmalar açısından önemli bir temsil niteliği taşıdı. Gıda, su ve enerji kentlerin geleceği için tartışıldı Sağlıklı Kentler Forumu kapsamında düzenlenen oturumlarda; sağlıklı şehirleşme politikaları, sürdürülebilir çevre yönetimi, yerel yönetimlerin iklim krizi karşısındaki sorumlulukları, su kaynaklarının korunması, gıda güvenliği ve enerji üretiminde yerel çözümler masaya yatırıldı. Forumda, belediyelerin yalnızca hizmet sunan kurumlar değil; aynı zamanda üretimde daha aktif rol alan, kaynaklarını koruyan, kendi enerjisini üreten ve kent yaşamını dirençli hale getiren yapılar olması gerektiğine dikkat çekildi. “Sağlıklı kent, geleceğini planlayan kenttir” Toplantı ve forumun ardından değerlendirmelerde bulunan Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, sağlıklı kent kavramının yalnızca fiziki çevre düzenlemeleriyle sınırlı olmadığını vurguladı. Başkan Ataç, sağlıklı kentlerin; temiz hava, güvenli gıda, korunmuş su kaynakları, yenilenebilir enerji, sosyal dayanışma ve katılımcı yönetim anlayışıyla mümkün olduğunu belirterek şu değerlendirmede bulundu: “Bugün kentlerin en temel gündemi artık sadece bugünü yönetmek değil, geleceği korumaktır. Gıda, su ve enerji başlıkları doğrudan insan yaşamını ilgilendiren, kentlerin dirençliliğini belirleyen alanlardır. Belediyeler bu alanlarda daha aktif, daha üretken ve daha sorumlu olmak zorundadır. Tepebaşı’nda biz yıllardır çevreyi, insan sağlığını, temiz enerjiyi ve katılımcı yönetimi merkeze alan bir anlayışla çalışıyoruz. Sağlıklı kent, geleceğini planlayan ve kaynaklarını koruyan kenttir.” Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç’ın yeniden encümen üyeliğine seçildiği toplantı, yerel yönetimlerin iklim krizi, kaynak yönetimi ve sağlıklı kentleşme alanındaki sorumluluklarının güçlenmesi açısından önemli mesajlarla tamamlandı.

Başkan Ayşe Ünlüce TBB Encümen Üyeliğine Yeniden Seçildi Haber

Başkan Ayşe Ünlüce TBB Encümen Üyeliğine Yeniden Seçildi

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) Encümen Üyeliği görevine yeniden seçilerek güven tazeledi. Seçim sonrası açıklama yapan Ünlüce, "Şehirlerimiz için dayanışma içinde çalışmaya devam edeceğiz" dedi. ​Türkiye Belediyeler Birliği (TBB) Mayıs Ayı Olağan Meclis Toplantısı, Ankara’da yoğun bir katılımla gerçekleştirildi. Belediye başkanları ve delegelerin katılımıyla yapılan seçimlerde, TBB’nin yeni yönetimi ve encümen üyeleri belirlendi. ​Vahap Seçer Güven Tazeledi ​TBB Başkanlık seçimi sonuçlarına göre, Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Vahap Seçer, 446 delegenin oyunu alarak yeniden Türkiye Belediyeler Birliği Başkanı seçildi. Seçim sonuçlarının ardından bir tebrik mesajı yayımlayan Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Seçer’i kutlayarak yeni dönemde başarılar diledi. ​Ayşe Ünlüce Yeniden Encümen Üyesi ​Eskişehir’i ulusal platformlarda başarıyla temsil eden Ayşe Ünlüce, TBB delegelerinin desteğiyle yeniden TBB Encümen Üyeliği görevine getirildi. Yerel yönetimler arasındaki koordinasyon ve strateji belirleme süreçlerinde kritik öneme sahip olan bu görev için delegelere teşekkür eden Ünlüce, şu ifadeleri kullandı: ​"Şahsımı yeniden Türkiye Belediyeler Birliği Encümen Üyeliği görevine layık gören tüm delegelerimize teşekkür ediyorum. Şehirlerimiz için dayanışma ile daha güçlü, daha adil ve daha yaşanabilir bir gelecek için birbirinden başarılı başkanlarımızla birlikte TBB çatısı altında çalışmaya devam edeceğiz." ​Dayanışma ve Güçlü Gelecek Vurgusu ​Başkan Ünlüce, açıklamasında TBB çatısı altında yürütülecek çalışmaların "adalet" ve "yaşanabilir şehirler" vizyonuna odaklanacağını belirtti. Eskişehir'in yerel yönetim tecrübesini Türkiye geneline yayma hedefiyle hareket eden Ünlüce, birlik ve beraberlik mesajı verdi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.