SON DAKİKA
Hava Durumu

#Denetim Kurulu

Porsuk Haber Ajansı - Denetim Kurulu haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Denetim Kurulu haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Eskişehirspor'da Olağan Mali Genel Kurul Tarihi Belli Oldu Haber

Eskişehirspor'da Olağan Mali Genel Kurul Tarihi Belli Oldu

Eskişehirspor Kulübü, Olağan Mali Genel Kurul toplantısının gerçekleştirileceği tarihi açıkladı. Kulüp tarafından yapılan resmi duyuruya göre, mali ve idari konuların görüşüleceği toplantı Haziran ayı sonunda yapılacak. ​Eskişehirspor camiasının merakla beklediği Olağan Mali Genel Kurul süreci netleşti. Kulüp yönetimi tarafından yapılan açıklamada, toplantı tarihi, yeri ve gündem maddeleri üyelerle paylaşıldı. ​İlk Toplantı 26 Haziran’da ​Eskişehirspor Kulübü Olağan Mali Genel Kurulu’nun 26 Haziran 2026 Cuma günü saat 17:00’de, Hasan Polatkan Kültür Merkezi’nde yapılmasına karar verildi. ​Yönetim kurulu tarafından yapılan açıklamada, yasal çoğunluğun ilk toplantıda sağlanamaması durumunda, ikinci toplantının 3 Temmuz 2026 Cuma günü yine aynı saatte ve aynı adreste, çoğunluk aranmaksızın gerçekleştirileceği belirtildi. ​Genel Kurul Gündeminde Neler Var? ​Toplantıda kulübün mali ve idari geleceğine yön verecek önemli gündem maddeleri görüşülecek. Gündem şu şekilde belirlendi: ​Açılış ve Başkanlık Divanı seçimi. ​Saygı duruşu ve İstiklal Marşı. ​Başkanlık konuşmaları. ​Mali, idari ve Denetim Kurulu raporlarının okunması, görüşülmesi ve ibra edilmesi. ​2026-2027 dönemi tahmini bütçesinin görüşülerek kabul edilmesi. ​Dilek ve temenniler ile kapanış. ​Üyeler İçin Önemli Not: Katılım Şartı ​Kulüp yönetimi, genel kurula katılacak üyeler için kritik bir hatırlatmada bulundu. Yapılan açıklamada, 2026 yılı aidatlarını 31 Mart 2026 tarihine kadar yatırmış olan üyelerin oy kullanma ve toplantıya katılma hakkına sahip olduğu vurgulandı. Üyelerin, toplantı alanına girişlerinde kimliklerini yanlarında bulundurmaları önemle rica edildi.

Sosyal Demokrasi Derneği Eskişehir Şubesi'nde Yeni Dönem Haber

Sosyal Demokrasi Derneği Eskişehir Şubesi'nde Yeni Dönem

Sosyal Demokrasi Derneği (SDD) Eskişehir Şubesi’nde gerçekleştirilen olağanüstü genel kurulun ardından başkanlık görevine Avukat Kemal Sayılır seçildi. 2024 yılı Kasım ayında göreve başlayan Ali Şen Aksoy, genel kurul kararı doğrultusunda yeniden aday olmayarak görevini şubenin Denetim Kurulu Başkanı olan Av. Kemal Sayılır’a devretti. Görev devrinin ardından açıklamada bulunan Ali Şen Aksoy, göreve geldiği ilk günden itibaren yürüttükleri çalışmaları derneğin ilkeleri doğrultusunda ve Eskişehir’de sosyal demokrasinin gelişimine katkı sunma sorumluluğuyla sürdürdüklerini belirterek, bu görevi Kemal Sayılır’a devretmekten memnuniyet duyduğunu ifade etti ve yeni yönetime başarılar diledi. Ayrıca görev süresi boyunca başta Odunpazarı Belediye Başkanı Sayın Kazım Kurt’a, Tepebaşı Belediye Başkanı Sayın Ahmet Ataç’a, Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Ayşe Ünlüce’ye ve tüm yerel yöneticilere, belediye emekçilerine, siyasi partilerin yöneticilerine ve kendilerini ifade etmek istedikleri her an yanlarında olan basın mensuplarına teşekkür eden Aksoy, sağlanan bu değerli katkının önümüzdeki dönemde de devam etmesini temenni etti. Görevi devralan Av. Kemal Sayılır ise Sosyal Demokrasi Derneği’nin Eskişehir’deki birikimini ve gücünü daha ileriye taşımak için çalışacaklarını, katılımcı ve üretken bir anlayışla üyelerle birlikte kent yaşamına katkı sunmaya devam edeceklerini vurgulayarak, bu görevi büyük bir sorumluluk bilinciyle üstlendiklerini dile getirdi. Av. Kemal Sayılır başkanlığındaki yeni yönetim kurulu; Av. Duygu Akyol, Odunpazarı Belediye Başkan Yardımcısı Av. Emre Genç, Eczacı İdil Ünlüce Uyan, Eczacı İpek Çelik, Eskişehir Kent Konseyi Genel Sekreteri Nurhan Ergen ve Tepebaşı Belediye Başkan Yardımcısı Suat Yalnızoğlu’ndan oluşuyor. Denetim kurulunda ise; Av. Kutay Kıylık, Eğitimci Musa Arif Angay ve Sosyal Medya Uzmanı Ali Can Alparslan yer alıyor. Seçilen yeni kurulların, önümüzdeki günlerde gerçekleştireceği ilk toplantının ardından görev dağılımının yapılacağı bildirildi.

Eskişehir OSB'den Vali Yılmaz'a Ziyaret Haber

Eskişehir OSB'den Vali Yılmaz'a Ziyaret

Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi (EOSB) Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve beraberindeki yönetim kurulu üyeleri, Eskişehir Valiliği görevine atanan Dr. Erdinç Yılmaz’ı makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dileklerini iletti. Ziyarette, Eskişehir’in sanayi altyapısı, üretim kapasitesi ve istihdama sağladığı katkılar ele alınırken; Organize Sanayi Bölgesi’nde devam eden ve planlanan yatırımlar hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. Kamu kurumları ile sanayi arasındaki güçlü iş birliğinin, kentin ekonomik kalkınması açısından kritik bir rol üstlendiğine dikkat çekildi. Başkan Küpeli, Eskişehir’in sanayi potansiyelinin her geçen gün daha da güçlendiğini belirterek, kamu kurumlarıyla uyum içerisinde yürütülen çalışmaların üretim, ihracat ve istihdam artışına önemli katkılar sağladığını ifade etti. Küpeli, Vali Yılmaz’a yeni görevinde başarılar dileyerek, iş birliğinin artarak devam edeceğine olan inancını dile getirdi. Kentin sosyal, ekonomik ve idari yapısını yakından tanıdığını ifade eden Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz ise Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi’nin üretim, ihracat ve istihdam alanlarında şehre sağladığı katkıları önemsediklerini belirtti. Vali Yılmaz, sanayi yatırımlarının sürdürülebilirliği ve nitelikli istihdamın artırılması noktasında kamu ve sanayi iş birliğinin büyük önem taşıdığını vurguladı. Ziyarete; Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli’nin yanı sıra Başkan Vekili Metin Saraç, Yönetim Kurulu Üyeleri Rıza Zeydan, Yavuz Ayva, Hamza Tınas, Samet Özkaya, Denetim Kurulu Üyeleri Erol Öz ve Hasan Hakan Bayar ile Bölge Müdürü Erhan Tatar yer aldı. Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin iletilmesiyle sona erdi.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.