SON DAKİKA
Hava Durumu

#Belediye Personeli

Porsuk Haber Ajansı - Belediye Personeli haberleri, son dakika gelişmeleri, detaylı bilgiler ve tüm gelişmeler, Belediye Personeli haber sayfasında canlı gelişmelere ulaşabilirsiniz.

Başkan Kurt, Belediye Çalışanları İle Bayramlaştı Haber

Başkan Kurt, Belediye Çalışanları İle Bayramlaştı

Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Odunpazarı Belediyesi çalışanlarıyla bayramlaştı. Odunpazarı Belediyesi Ana Hizmet Binası, Gökmeydan Ek Hizmet Binası, Fen İşleri Müdürlüğü, Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü, Park ve Bahçeler Müdürlüğü ile Temizlik İşleri Müdürlüğü Şantiyesi’nde gerçekleştirilen bayramlaşma törenlerine Başkan Kurt’un yanı sıra işçi ve memur sendika temsilcileri ile belediye personeli katıldı. Başkan Kurt, bayramlaşma törenleri öncesinde tüm personelle tek tek tokalaşarak iyi bayramlar dileğinde bulundu. “HUKUKUN UYGULANDIĞI BİR ÜLKE İSTİYORUZ” Bayramlaşma töreninde konuşan Başkan Kazım Kurt, Odunpazarı Belediyesi’nin tüm anketlerde önde yer aldığına dikkat çekti. Belediyenin tüm çalışanlarına teşekkür eden Başkan Kurt, konuşmasında şu sözlere yer verdi: “Her gün en temel insan haklarımızdan bazıları elimizden alınıyor. Çok yanlış bir noktadayız. Umarım, dilerim bu durum düzelir; düzelmesi de gerekir. Aksi takdirde, 100 yıllık bir mücadele boşa gitmiş olur. Ben, hukukun ve adaletin sonuna kadar uygulandığı bir ülkede yaşamak istiyorum. En temel insan haklarının herkes için uygulanabilir hâle gelmesini istiyoruz. Bunu gerçekleştirecek gücümüz de var. İnsan kaynağımız var, ekonomik zenginliğimiz var. Bunları doğru biçimde değerlendirebilirsek, Türkiye hiçbir sıkıntı yaşamaz. Ancak şu anda her gün, her konuda sıkıntılar yaşıyoruz. Bunlar düzeldiğinde gerçek anlamda bayram olur; hem de çok daha güzel bir bayram olur. Geleneklerimizi ve inançlarımızı doğru işletecek bir mekanizma kurmamız gerekiyor. Bu duygularla bayramınızı kutluyorum. Odunpazarı Belediyesi çalışanları, emeğin hakkını veren ve görevini layıkıyla yapan insanlardır. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Yapılan tüm anketlerde Odunpazarı Belediyesi’nin önde çıkmasını sağlayan sizlersiniz. Bu nedenle çalışmalarınızı aynı özveriyle sürdürmenizi istiyorum. Aynı tutarlılık ve kararlılıkla çalışmaya devam ettiğimiz sürece çözemeyeceğimiz hiçbir iş yoktur. Biz, Türkiye’nin sayılı belediyelerinden biri hâline geldik. Bu noktada gösterdiğiniz emek çok kıymetli. Ben hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyor, bayramınızı kutluyorum.” TÜM BEL-SEN Eskişehir Şube Yönetim Kurulu Üyesi Akın Eken, Belediye-İş Sendikası Eskişehir Şube Başkanı Kemal Azak ve Memur-Sen’e bağlı Bem-Bir-Sen Eskişehir Şube Başkanı Fetullah Özsarı konuşma yapan diğer isimler oldu. İşçi ve emekçilere verdiği destek için Başkan Kurt’a teşekkür eden sendika başkanları, işçi ve emekçilere verdiği destek için Başkan Kurt’a teşekkür ederek herkesin bayramını kutladı.

Başkan Ünlüce Personelle Bayramlaştı Haber

Başkan Ünlüce Personelle Bayramlaştı

Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, Kurban Bayramı öncesi belediyenin tüm birimlerini ve sahada görev yapacak personeli ziyaret ederek bayramlaştı. Personele özverili çalışmalarından dolayı teşekkür eden Başkan Ünlüce, “Hangi birimde çalışırsanız çalışın, sizler bu büyük ailenin çok değerli birer üyesisiniz.” dedi. Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, yaklaşan Kurban Bayramı öncesinde belediye personeli ve sahada görev yapacak ekiplerle bir araya gelerek bayramlaştı. Yoğun bir ziyaret programı gerçekleştiren Başkan Ünlüce’ye Genel Sekreter Vekili Recai Erdir, ESKİ Genel Müdür Vekili Niyazi Solak ile Genel Sekreter Yardımcıları Nergiz Abacı, Metin Bükülmez ve Korhan Koyuncu eşlik etti. Başkan Ünlüce, bayramlaşma programı kapsamında belediye birimlerini ziyaret etti. Park Bahçeler Dairesi Başkanlığı, ESKİ Genel Müdürlüğü, Veteriner İşleri Dairesi Başkanlığı, Afet İşleri ve Risk Yönetimi Dairesi Başkanlığı ile ESKİ Abone İşleri Dairesi Başkanlığı’nda personelle buluşan Ünlüce, ardından Yol Yapım Bakım ve Onarım, Tarımsal Hizmetler, İtfaiye ile Zabıta Dairesi Başkanlıklarında çalışanlarla bir araya geldi. Program, belediye merkez binasında gerçekleştirilen bayramlaşma töreniyle son buldu. Ziyaretlerde personele seslenen ve bayram boyunca ulaşımdan otoparklara kadar tüm hizmetlerin kesintisiz şekilde devam edeceğini belirten Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, konuşmasında şunları söyledi: “Özellikle bayram boyunca görev başında olacak itfaiye, zabıta ve sahada çalışan birimlerimizin canını sıkacak hiçbir olumsuzluk yaşanmamasını, bayramın Eskişehir’de huzur, sakinlik ve keyif içinde geçmesini temenni ediyorum. Bizler, bu şehirde yaşayan bir milyon insanın daha refah, daha konforlu, daha huzurlu ve daha mutlu yaşaması için yürütülen bu büyük hizmet sürecinin birer parçasıyız. Birimler değişebilir, ancak nerede çalışırsanız çalışın, sizler bu büyük ailenin çok değerli birer üyesisiniz. Tüm çalışma arkadaşlarımın bayramını bir kez daha kutluyor; sevdiklerinizle ve ailelerinizle birlikte mutlu, huzurlu bir bayram geçirmenizi diliyorum.”

Başkan Ataç: “Küllerinden Bir İlçe Doğdu” Haber

Başkan Ataç: “Küllerinden Bir İlçe Doğdu”

Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, Kurban Bayramı öncesinde belediye personeli ile bir araya geldi. Çalışanların bayramını tebrik eden Başkan Ataç, “Tepebaşı Belediyesi sadece Türkiye’de değil Avrupa’da bile parmakla gösterilen bir belediye. Küllerinden bir ilçe doğdu. Bunu birlikte başardık” dedi. Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, Tepebaşı Belediyesi emekçileri ile bir araya gelerek bayramlarını tebrik etti. Başkan Ataç ilk olarak Tepebaşı Belediyesi Zincirlikuyu şantiyesinde, Fen İşleri, Park ve Bahçeler ile Temizlik İşleri Müdürlüğü’nde görev yapan personel ile buluştu. Daha sonra Zabıta Müdürlüğü çalışanları ile bir araya gelen Başkan Ataç, hizmet binasında görev yapan belediye personelinin de bayramını tebrik etti. “Avrupa’da bile parmakla gösteriliyor” Bayramlaşma töreninde Tepebaşı Belediyesi emekçilerine seslenen Başkan Ataç, “Belediyemizin insani tutumu, sıcaklığı, samimiyeti hiçbir resmi kurumda yok. Ondan dolayı kendimi şanslı hissediyorum. Zor ve kara günlerden geçiyoruz. Daha azimle, daha kararlılıkla yolumuza devam edeceğiz. Dimdik ayakta olacağız. Bu bizim için çok önemli. Tepebaşı Belediyesi sadece Türkiye’de değil Avrupa’da bile parmakla gösterilen bir belediye. Hep birlikte koşturduk. Her zaman omuz omuza, el ele olduk. Yılmadan bugünlere kadar geldik. Küllerinden bir ilçe doğdu. Herkesin parmakla gösterdiği bir ilçe. Bunu birlikte başardık. Önümüzde bayram süreci var. İyi dinlenin, güzel bir bayram geçirin. Bayramdan sonra çalışmalarımıza aynı hızla devam edeceğiz. Yolumuz açık olsun” ifadelerini kullandı. Tepebaşı Belediyesi başkan yardımcıları ve meclis üyeleri de bayramlaşma programlarında Başkan Ataç’a eşlik etti.

Odunpazarı’nda Karbon Ayak İzine Karşı Anlamlı Adım Haber

Odunpazarı’nda Karbon Ayak İzine Karşı Anlamlı Adım

Odunpazarı Belediyesi, "Dünya İşe Yürüme Günü" kapsamında düzenlediği farkındalık yürüyüşü ile hem sağlıklı yaşama hem de iklim kriziyle mücadeleye dikkat çekti. Başkan Kazım Kurt ve belediye personeli, Kentpark’tan belediye binasına kadar yürüyerek "temiz çevre" mesajı verdi. ​Kentpark’tan Belediye Binasına Farkındalık Yürüyüşü ​Odunpazarı Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü tarafından organize edilen etkinlik, sabahın erken saatlerinde Kentpark’ta başladı. Günlük yaşamın yoğun temposunda unutulan "yürüyerek ulaşım" alışkanlığını hatırlatmak amacıyla düzenlenen yürüyüşte, belediye çalışanları ve Başkan Kazım Kurt bir araya geldi. ​Katılımcılar, Kentpark’tan başlayıp Odunpazarı Belediyesi Ana Hizmet Binası’na kadar devam eden rotada, motorlu taşıt kullanımını azaltmanın ve karbon salımını düşürmenin önemine vurgu yaptı. ​Başkan Kazım Kurt: "Kentler Araçlara Değil, İnsanlara Ait Olmalı" ​Yürüyüş sonrası açıklamalarda bulunan Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, bireysel tercihlerle çevresel değişim yaratılabileceğinin altını çizdi. Başkan Kurt konuşmasında şu ifadelere yer verdi: ​"Bugün attığımız her adım, daha temiz bir çevre ve daha sağlıklı bir yaşam için. Kentlerimizi sadece araçlara değil, insanlara da ait kılmak zorundayız. İşe yürüyerek gitmek küçük bir tercih gibi görünse de hem doğayı koruyan hem de yaşam kalitesini artıran önemli bir adımdır." ​Sağlıklı Yaşam ve Karbon Ayak İzi Vurgusu ​Herkesin günde en az yarım saat yürümesinin önemine değinen Kurt, "Bugün Odunpazarı Belediyesi çalışanları yürüdü. Umarım bundan sonra da işe yürüyerek gelip gideriz. Bu alışkanlık hem kişisel sağlığımız hem de karbon ayak izini azaltmak açısından kritik bir öneme sahip" dedi. ​Sürdürülebilir Bir Odunpazarı İçin Çalışmalar Sürecek ​İklim kriziyle mücadelede yerel yönetimlerin öncü bir rol üstlenmesi gerektiğini belirten Başkan Kazım Kurt, Odunpazarı Belediyesi olarak sürdürülebilir yaşamı destekleyen ve çevre bilincini artıran projelere ara vermeden devam edeceklerini müjdeledi.

Odunpazarı Belediyesi'nde Bayramlaşma Haber

Odunpazarı Belediyesi'nde Bayramlaşma

Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Odunpazarı Belediyesi’nde çalışan personel ile bayramlaştı. Odunpazarı Belediyesi Ana Hizmet Binası, Aşevi, Fen İşleri Müdürlüğü, Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü ile Park ve Bahçeler Müdürlüğü’nde gerçekleştirilen bayramlaşma törenlerine Başkan Kurt’un yanı sıra işçi ve memur sendika temsilcileri ile belediye personeli katıldı. Bayramlaşma töreninde yapılan konuşmalara, Amerika’nın İran’a yönelik saldırıları damga vurdu. Bayramın savaşın gölgesinde geçtiğini belirten Başkan Kurt ve sendika başkanları, konuşmalarında savaşların kazananı olmadığına dikkat çekti. Herkesin geçmiş Ramazan Bayramı’nı kutlayan Başkan Kurt, Odunpazarı Belediyesi çalışanlarına teşekkür etti. Başkan Kurt, “Odunpazarı Belediyesi çalışanlarının performansından memnunuz; ancak çok daha iyi olabilir mi, olabilir. Özellikle iş disiplini ve mali disiplin açısından sistemin oturduğu bir kurum hâline geldik. Bunda hepinizin payı, emeği var. Ben hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Bahar geldi, havalar ısınıyor. Odunpazarı Belediyesi’nin çalışma dönemi başladı. Umarım bundan sonraki çalışma döneminde daha verimli bir çalışma temposu gerçekleştiririz. Hepinizin bayramını ayrı ayrı kutluyorum” dedi. TÜM BEL-SEN Eskişehir Şube Yönetim Kurulu Üyesi Derya Özkar, Belediye-İş Sendikası Eskişehir Şube Başkanı Kemal Azak ve Memur-Sen’e bağlı Bem-Bir-Sen Eskişehir Şube Başkanı Fetullah Özsarı konuşma yapan diğer isimler oldu. Herkesin bayramını kutlayan sendika başkanları, bayramın savaşın gölgesinde geçtiğini belirtti. Sendika başkanları, “Savaşlardan asıl kazanç sağlayanlar emperyal güçler ve silah tüccarlarıdır; bedelini ise ezilen emekçi halk öder” dedi.

Başkan Ataç: "Aynı Azimle Yolumuza Devam Edeceğiz" Haber

Başkan Ataç: "Aynı Azimle Yolumuza Devam Edeceğiz"

Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, belediye personeli ile bir araya gelerek hem bayramlarını tebrik etti hem de 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi’nin 111’inci yıldönümünü kutladı. Başkan Ataç, “Bundan sonra aynı Çanakkale ruhuyla, aynı yürekle aynı azimle yolumuza devam edeceğiz” dedi. Tepebaşı Belediyesi emekçileri ile bir araya gelen Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, çalışanların ve ailelerinin hem bayramlarını tebrik etti hem de 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferinin 111’inci yıldönümünü kutladı. Başkan Ataç ilk olarak Tepebaşı Belediyesi Zincirlikuyu şantiyesinde, Fen İşleri, Park ve Bahçeler ile Temizlik İşleri Müdürlüğü’nde görev yapan personel ile buluştu. Başkan Ataç daha sonra Zabıta Müdürlüğü çalışanları ve hizmet binasında görev yapan belediye personeli ile bir araya geldi. Başkan Ataç 18 Mart Çanakkale Deniz Zaferi’nin 111’inci yılını kutlarken personelin ve ailesinin de bayramını tebrik etti. “İyi ki böyle bir milletin çocuklarıyız” Belediye önünde düzenlenen tören saygı duruşu ve akabinde İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Ardından Tepebaşı Belediyesi emekçilerine seslenen Başkan Ataç, “Çanakkale Türk milletinin, Anadolu’nun kurtuluşunun önsözüdür. Çanakkale 1915 yılında Türk milletinin inancı, azmi ile karşıdaki emperyalizmin gücü ne kadar güçlü olursa olsun mucizeler ile kazanılmış bir savaştır. Başta Mustafa Kemal Atatürk’ü ve silah arkadaşlarını minnetle anıyorum. İyi ki böyle bir milletin torunlarıyız, çocuklarıyız. Bundan sonra aynı Çanakkale ruhuyla, aynı yürekle aynı azimle yolumuza devam edeceğiz” ifadelerini kullandı. “Barış içinde yaşayalım” Törende personelin bayramını da tebrik eden Başkan Ataç, “Bayramda ailemizle birlikte olacağız. Bundan sonra da hep birlikte kol kola olalım, yan yana olalım, bir birimizi destekleyelim. Barış içinde yaşayalım ve ülkemizin her zaman özgür ve bağımsız olmasını sağlayalım. Hepinizin bayramını kutluyorum. Yolumuz açık olsun” diye konuştu. Konuşmanın ardından ise belediye ana hizmet binası önünde bulunan Atatürk büstüne karanfil bırakıldı. Tepebaşı Belediyesi başkan yardımcıları, meclis üyeleri ve belediye bünyesindeki Sabiha Gökçen Erken Çocukluk Eğitim Merkezi öğrencileri de törene katıldı.

logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.