Eskişehir’e Dev Spor Yatırımı: Gençler İçin Yeni Merkezler ve Tesisler Geliyor!

AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak, Eskişehirli gençler için Spor Toto Teşkilât Başkanlığı ile dev bir protokole imza atıldığını duyurdu.

Haber Giriş Tarihi: 25.06.2026 17:01
Haber Güncellenme Tarihi: 25.06.2026 17:01
www.porsukhaberajansi.com

AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak, Eskişehirli gençler için Spor Toto Teşkilât Başkanlığı ile dev bir protokole imza atıldığını duyurdu. "AK Parti Seninle Eskişehir" mottosuyla hayata geçirilecek projeler kapsamında, şehre olimpiyat standartlarında bir kamp merkezi, modern gençlik merkezleri ve yeni nizami futbol sahaları kazandırılacak.

​Eskişehir’in spor altyapısını güçlendirecek ve gençlerin sosyal gelişimine katkı sağlayacak önemli bir adım atıldı. AK Parti Eskişehir İl Başkanı Gürhan Albayrak, Milli Eğitim, Kültür, Gençlik ve Spor Komisyonu Başkanı ve Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Ayşen Gürcan, Eskişehir Valisi Erdinç Yılmaz ve Gençlik ve Spor İl Müdürü Hasan Kalın’ın katılımlarıyla Spor Toto Teşkilât Başkanlığı’nda gerçekleşen imza töreninin detaylarını paylaştı.

​Eskişehir’e Kazandırılacak Vizyon Projeler

​Şehrin spor potansiyelini artırmayı hedefleyen protokol kapsamında, Eskişehir’e yapılacak yatırımlar şu şekilde açıklandı:

​Olimpiyat Hazırlık ve Kamp Merkezi: Tepebaşı ilçesinde hayata geçirilecek olan merkez; 200 yatak kapasitesi, engelli erişimine uygun yapısı ve tam donanımlı altyapısıyla uluslararası standartlarda sporcuların yetişeceği bir üs olacak.

​2 Yeni Gençlik ve Spor Merkezi: Gençlerin sosyal ve sportif faaliyetlerini desteklemek amacıyla Tepebaşı’nda kurulacak merkezlerde; atölyeler, spor salonları ve kitap kafeler yer alacak.

​4 Yeni Nizami Futbol Sahası: Amatör sporun gelişimi için Odunpazarı’na 1, Tepebaşı’na 3 olmak üzere toplam 4 adet nizami saha inşa edilecek. Bu sahalar; 500 kişilik tribün, modern aydınlatma ve 4'lü soyunma odaları ile donatılacak.

​"Gençlerimizin Yanındayız"

​Eskişehir’in geleceği için çalışmaya devam ettiklerini belirten İl Başkanı Gürhan Albayrak, projenin gerçekleşmesinde büyük emeği olan Gençlik ve Spor Bakanı Dr. Osman Aşkın Bak, Spor Toto Teşkilât Başkanı Mehmet Ata Öztürk, milletvekilleri ve projede emeği geçen tüm paydaşlara teşekkürlerini sundu.

​Albayrak, "Bu projeler, şehrimizin spor altyapısını dünya standartlarına taşıma vizyonumuzun bir parçasıdır. Eskişehir’imize ve kıymetli gençlerimize hayırlı olsun" ifadelerini kullandı.